tisdag 5 juni 2012

Lite mer av hejja mig.







Men alltså. Skaka lite liv i Cinquefoil. Hur svårt ska det vara? Jag är bara så oinspirerad. Inte i det lilla men att hitta saker att skriva om, stort som smått. Oinspirerad var ordet. Och det i sin tur beror på att jag söker jobb. Hur dränerande är det inte? Att sitta med jobbansökningar, lusläsa nätet efter spännande utmaningar. För just nu, skulle jag inte ens känna igen en utmaning om den stod framför näsan på mig. Känns det som. Så just nu behöver jag ett break och känslan av, det här fixar jag, för jag är bäst. Lite mer av hejja mig helt enkelt. Typ.

Jag tittade igenom min kamera för första gången på ett tag och såg lite fina bilder med skön färg. 

och så kom jag på två saker jag ändå ville visa. Återkommer strax.







6 kommentarer:

  1. Jag har saknat dig - såklart. För du är ju så bra på att blogga fint. Heja dig! Heja!

    SvaraRadera
  2. Åh tack Weronica! Du gör mig glad!

    SvaraRadera
  3. Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C! Heja C!

    Usch jag förstår precis. Hur vet vad som är en utmaning som passar en själv.
    Är själv i en svacka vad gäller mig. Jag fick en knäpp på näsan förra veckan - du vet, "jamen du som bara gör ditten & du som bara gör dattenn - jag å andra sidan som har detta viktiga arbetet på ** jag kan minsann tala om för dig hur världen ser ut lilla vän!" Hur kan människor ha sådan mentalitet mot andra? Varför? Brist på respekt? Brist på självförtroende? Brist på uppförande?
    Ja säg det.

    Jag önskar dig i alla fall det bästa av det mesta fina Camilla.
    Kram, u

    SvaraRadera
  4. Tack Ulrika och detsamma!! Och du, människor som trycker ner på det där sättet? stavas a-v-u-n-d-s-j-u-k. Sorgligt, bara sorgligt. Och jag hoppas att du inte tar åt dig. Glöm det, men det är ju som de säger, den recension man minns, det är den dåliga. Heja U, Heja U, heja U.....

    SvaraRadera
  5. Gör som Mia sa, ASSA! Inte dissa. Men det är lätt att säga, alltför lätt, I know. Glömmer lätt den där övningen i spegeln...
    Du vet att jag hejar på dig, bara för att du är du och du är BÄST!

    Kör hejarramsan vi kör här i familjen när det vankas fotbollsmatch (ta det inte bokstavligt ;)

    Heja Camilla du är bäst, för du springer som en häst! Heja heja heja

    Stor kram på dig!

    SvaraRadera